Pełna oferta biletów, dostępna w kasach biletowych MD

Pełna oferta biletów, dostępna w kasach biletowych MD

29 listopad 2016

NEWS dla Krakowa i Nowego Sącza! 

» więcej

Zmiana czasu - ważne

29 październik 2016

Drodzy pasażerowie, w związku ze zbliżającą się zmianą czasu, osoby podróżujące pomiędzy 2:00 a 4:00 nowego czasu, proszeni są o kontakt z infolinią.

» więcej

Rowerowe wytyczne

Rowerowe wytyczne

18 sierpień 2016

W tym roku umożliwiliśmy darmowy przewóz rowerów dla wszystkich podróżujących z Neobusem. 

Sprawdź wytyczne.

» więcej

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy bilety można kupić bezpośrednio u kierowcy?

- Tak. Można dokonać zapłaty gotówką, dodatkowo na liniach N3 I N4 również kartą kredytową.

Czy bilet kupiony online i u kierowcy będzie w takiej samej cenie?

- Nie, bilety kupione za pośrednictwem naszej strony internetowej są zawsze tańsze, dodatkowo zalogowani klienci mogą uczestniczyć w programie partnerskim PUNKTY PREMIUM i opłacać nimi przejazdy.

Czy kupując bilet przez Internet muszę jeszcze potwierdzić rezerwację?

- Nie. Trzeba natomiast posiadać przy sobie ważny bilet ew. jego numer.

Czy mogę skorzystać z przejazdu bez rezerwacji?

- Tak. Zawsze jednak prosimy o rezerwację telefoniczną, gdyż wówczas mają Państwo pewność, że nie zabraknie dla Was miejsca.

Czy można zmienić rezerwację terminu przejazdu?

- Tak, w tym celu prosimy zawsze o telefon na naszą infolinię.

Czy wsiadając do autokaru muszę mieć przy sobie wydrukowany bilet lub podawać jego numer?

- Tak, należy posiadać bilet ew. nr biletu.

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za zakupiony bilet?

- Faktury są wystawiane tylko za bilety zakupione u kierowcy i w Biurach Podróży. W celu otrzymania faktury prosimy o wypełnienie formularza w zakładce faktury i zwroty na stronie www.neobus.pl

Czy są jakieś ulgi szkolne lub studenckie?

- Tak, mamy ulgi studenckie na wybranych odcinkach linii N3.

Czy stosujecie zniżki dla małych dzieci?

- Tak. Cena biletu dla dziecka do lat 6 wynosi 50% ceny biletu normalnego z zastrzeżeniem, że jedna osoba dorosła może mieć pod opieką tylko jedno dziecko – za każde kolejne odpłatność wynosi 100%. Nie stosujemy zniżek dla dzieci powyżej 6 lat.

Czy mogę przekazać zakupiony przez siebie bilet komuś innemu?

- Tak. Wystarczy, że ta osoba poda kierowcy imię i nazwisko kupującego bilet.

Czy można zwrócić zakupiony bilet?

- Tak. Zwroty muszą być zgłoszone zgodnie z naszym regulaminem §3 pkt. 3-7

Czy mogę podróżować ze zwierzątkiem?

- Nie. W trosce o zdrowie wszystkich podróżnych i komfort przejazdów na pokłady naszych autobusów nie pozwalamy zabierać zwierząt.

Jakie jest hasło do Internetu na pokładach autobusów?

- Zwykle nie ma żadnego hasła, a jeśli jest brzmi: neobusinternet.

Na czym polega promocja biletów od 1 zł?

-Promocyjna pula biletów zaczynających się od kwoty 1 zł jest umieszczana w naszym systemie sprzedaży online co jakiś czas – każdorazowo informujemy o tym fakcie na stronie internetowej i profilu Facebook. Liczba biletów w promocji z danej ceny jest ograniczona i po jej wykorzystaniu system automatycznie wskazuje kolejną najniższą cenę przejazdu

Jakie korzyści mają zalogowani w systemie zakupów biletów online?

- Każdy zalogowany klient uczestniczy w programie partnerskim PUNKTY PREMIUM. Po zakupie biletu online otrzymuje odpowiednią do wydanej kwoty ilość punktów, które naliczają się automatycznie. Zgromadzonymi punktami można opłacać zakup kolejnych biletów. Zdobyte punkty są ważne bezterminowo.

Jak obliczyć PUNKTY PREMIUM za zakupiony bilet?

- PUNKTY PREMIUM naliczają się automatycznie po każdym zakupie biletu online przez osobę zalogowaną do systemu. Pasażer otrzymuje punkty obliczane każdorazowo jako 12% z wydanej kwoty z zaokrągleniem do pełnej liczby całkowitej. Dla przykładu: 76zł x 12%=9,12 – naliczamy 9 punktów PREMIUM, 42,75 x 12%=5,13 – naliczamy 5 punktów PREMIUM. Zgromadzone na swoim koncie punkty można wykorzystać na zakup kolejnych biletów. 1 PUNKT PREMIUM jest wart 1 zł. Ilość punktów potrzebnych do zakupu musi być równa lub większa od ceny biletu. Dla przykładu cena biletu wynosi 61,50 zł – płacąc punktami wykorzystujemy 62 pkt PREMIUM, lub cena biletu wynosi 57 zł – to 57 punktów PREMIUM.

Czy można łączyć PUNKTY PREMIUM zgromadzone na różnych kontach należących do tej samej osoby lub różnych osób?

- Nie.